Firminis stilius – vienas pagrindinių reklamos įrankių, išskiriančių Jūsų įmonę iš konkurentų ir formuojančių pirminę komunikaciją.

Firminis stilius – tai įmonės vizitinė kortelė, pagal kurią ji rinkoje atpažįstama.
Kokybiškai sukurtas ir pritaikytas firminis stilius – tai sėkmingas įmonės startas rinkoje. Tik profesionaliai sukurtas firminis stilius bus įsimintinas ir sukurs stiprų emocinį ryšį tarp įmonės ir būsimo kliento.

Koks turėtų būti profesionalus firminis stilius?

 

  • Įtakingas ir atspindintis Jūsų įmonės paslaugų kokybę;
  • Apipavidalinantis Jūsų darbo specifiką ir vertybes;
  • Išskirtinis ir vientisas;
  • Atitinkantis šiuolaikinius standartus.
  • Firminis stilius – tai įmonės vizitinė kortelė, pagal kurią ji rinkoje atpažįstama.

Kokybiškai sukurtas ir pritaikytas firminis stilius – tai sėkmingas įmonės startas rinkoje. Tik profesionaliai sukurtas firminis stilius bus įsimintinas ir sukurs stiprų emocinį ryšį tarp įmonės ir būsimo kliento.

Koks turėtų būti profesionalus firminis stilius?

Profesionaliai sukurtame firminiame stiliuje dera visi elementai (grafiniai objektai ir šriftai) visuose įmonės reprezentaciniuose dalykuose ir sukuria įmonės išvaizdos bendrumą ir suderinamumą. Spalvų ir šriftų deriniai turi geriausiai atspindėti Jūsų darbo specifiką ir kokybę, o taip pat pabrėžti Jūsų vertybes. Firminis stilius turėtų būti įsimintinas, unikalus ir išskiriantis Jūsų įmonę iš kitų, bei deramai atitikantis šiuolaikinius standartus. Firminis stilius netiesiogiai komunikuoja, pristato ir reklamuoja kompaniją.

Firminis stilius visuomet prisideda prie palankaus kompanijos įvaizdžio formavimo, didina kontaktų su vartotojais efektyvumą, skatina augimą rinkoje ir kelia pasitikėjimą.

Firminio stiliaus sukūrime turi dalyvauti dizaineriai, marketingo specialistai, ženklodaros ir firmos atstovai.

Pagrindinės firminio stiliaus sudedamosios dalys:

 

  • Logotipas arba prekių ženklas
  • Firminės spalvos (Pantone spalvų paletė)
  • Firminiai blankai
  • Vizitinės kortelės
  • Vokai.
  • Firminio stiliaus papildomi elementai efektyviai komunikacijai:
  • Šūkis
  • El. svetainė
  • Reklaminiai leidiniai (skrajutės, bukletai, prekių ir paslaugų katalogai, plakatai ir kt.)
  • Reklaminiai skydeliai – baneriai
  • Naujienlaiškis ir kainoraštis
  • Multimedijos prezentacijos (Microsoft PowerPoint, PDF prezentacijos)
  • Išorinė reklama (reklaminiai skydai, iškabos)
  • Verslo dovanos ir reklaminiai suvenyrai

 

Visos šios dalys deramai suderintos sukuria efektyvų ir įsimintiną firminį stilių.